بهترین هاست های معتبر ایران

آنچه در این مقاله یاد می‌گیرید:

تصویر سرور ها

اگه شما هم قصد راه‌اندازی یک سایت فروش محصولات یا ارائه خدمات دارید و می‌خواید از این راه کسب درآمد کنید، حتما می‌دونید که قبل از هر اقدامی برای متولد کردن سایت مورد نظرتون، به یک هاست خوب و مطمئن احتیاج دارید. حالا اگر جواب سوال «هاست چیست» رو بدونید قطعا سوال بعدی‌تون این خواهد بود که از کجا هاست بخریم؟ بهترین هاست وردپرس چیه و بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران کدوم شرکته؟ خب لازم نیست نگران باشید چون جای درستی اومدید؛ من، الیاس علی‌پور به عنوان کسی که سال‌ها به عنوان مشاور و  مدرس در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ فعالیت کردم، قصد دارم طی این مقاله جواب همه سوالات بالای شما رو بدم.

هاست چیست؟

تا حالا به این فکر کردید که یک کافی شاپ بزنید؟ اگر هم بهش فکر نکردید مهم نیست. همین حالا چشماتونو ببندید(البته اگر ببندید نمی‌تونید ادامه متن رو بخونید پس نبندید) و تصور کنید که می‌خواید توی یک پاساژ یک کافی شاپ افتتاح کنید. اولین کاری که انجام میدید چیه؟ قطعا هممون توی مرحله اول به فکر خرید یک مکان مناسب توی پاساژ میفتیم؛ بعد بسته به نیازمون، از بین مغازه‌های مختلفی که ساختمان کلی پاساژ بهشون تقسیم شده، یکی رو خرید یا اجاره می‌کنیم و بعد هم با یک بسم الله بقیه روند افتتاح رو ادامه میدیم.

خب، حالا بیاید سایتی که قصد دارید راه بندازید رو بذارید جای کافی شاپ، و ساختمان کلی پاساژ رو هم سرور حساب کنید. به مغازه‌هایی که فضای کلی پاساژ بهشون تقسیم شده در دنیای وب و طراحی سایت میگن هاست، که در لغت به معنای میزبانه؛ این یعنی یک سرور به بخش‌های کوچیک کوچیک تقسیم میشه که به هر کدوم از اون بخش‌ها می‌گیم هاست. 

در یک توضیح تخصصی‌تر، هاست یا وب هاستینگ یعنی میزبانی سایت. داده‌ها و اطلاعات موجود در هر سایت داخل یک فضا با منابع و امکانات مشخص قرار می‌گیرن و به این ترتیب سایت به همراه اطلاعات و خدماتش در دسترس کاربران قرار می‌گیره.

به این فضا که یک بخش یا تمام فضای سرور هست می‌گیم هاست. بسته به اینکه سایت‌تون چه نوع سایتیه، حاوی چه مقدار اطلاعات و داده هست و به چه میزان فضا احتیاج داره، انواعی از هاست با حجم‌های مختلف برای خرید یا اجاره وجود دارن. همچنین می‌تونید براساس بودجه‌ای که دارید هاست وردپرس ارزان یا بهترین هاست ویندوز رو خریداری کنید. البته که هاست رایگان هم داریم. گفتم هاست رایگان، بذارید یه توضیح خوب درباره استفاده از هاست رایگان بدم تا کامل متوجه بشید هاست رایگان دقیقا چیه.

هاست رایگان با کیفیت، مگه داریم؟ 

اگه قصد خرید هاست و دامین رو دارید، لابد تا حالا عبارت هاست و دامنه رایگان رو زیاد شنیدید یا حتی سرچ کردید!

بیاید با هم صادق باشیم، اگر شما صاحب یک شرکت هاستینگ معتبر بودید، آیا بهترین هاست رایگان برای وردپرس بین محصولات‌تون داشتید؟ بر فرض هم هاست وردپرسی رایگان داشتید، آیا بهترین خدمات‌تون رو در زمینه هاستینگ وب سایت در هاست رایگان ارائه می‌دادید؟ مگر اینکه شرکت هاستینگ با تم بنگاه خیریه باز کرده باشید که بخواید همچین کاری کنید:) اگرنه همین اول کار این رو بدونید که در شرکت‌هایی که بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران هستن، هاست رایگان یا جنبه تبلیغاتی داره، یا برای افرادی کاربرد داره که مبتدی هستن و پول کافی برای خرید و اجاره هاست ندارن. هرچند اگر تنها دلیل‌تون برای خرید هاست رایگان نداشتن بودجه است یا اینکه به خاطر گرون بودن قیمت هاست و دامین قصد دارید به نوع رایگان رو بیارید، ما پیشنهاد می‌کنیم از زیر سنگ هم شده یه پولی جور کنید! چون محدودیت‌های هاست رایگان به حدی هست که بعد از مدتی بیخیال کسب و کار و درآمد، سر به کوه و بیابون بذارید؛ پس به هیچ وجه گول عباراتی از قبیل بهترین هاست رایگان ویندوز، هاست رایگان با کیفیت و هاست رایگان معتبر رو نخورید؛ چون هیچ شرکت هاستینگ معتبری امکانات خوب خودش رو رایگان ارائه نمیده. اگر اینطور بود و شما تونستید بهترین هاست و دامین رو رایگان بخرید، واقعا یه جای کار اون شرکت می‌لنگه!

تا اینجا فهمیدیم هاست چیه و همچنین متوجه شدیم اگر قصد داریم به طور جدی وارد فضای کسب درآمد از راه اینترنت بشیم باید یک هاست معتبر خریداری کنیم که سرعت خوبی هم داشته باشه؛ چون سرعت بالا در سئو سایت خیلی تاثیر گذاره. حالا باید این رو بدونید که برای خرید هاست پرسرعت و خوب در مرحله اول نیاز به شناخت هاست های معتبر داریم؛ یعنی با مقایسه شرکت های هاستینگ، بهترین ارائه دهنده سرویس مجازی در ایران رو بشناسیم و برای خرید هاست معتبر اون شرکت اقدام کنیم.

فهرست دهگانه بهترین هاست‌های ایرانی

بعد از بررسی و مقایسه شرکت های هاستینگ در فاکتورهای مختلف هاست پرسرعت و معتبر (فضای میزبانی، پهنای باند، امنیت بالا، سخت افزار قوی، در دسترس بودن سرور و… ) در ادامه قراره که با ده هاست برتر ایران آشنا بشید.

7host

تصویر 7.Host

اولین هاست معتبر این لیست، سون هاسته. شرکت هاستینگ 7host از سال 86 فعالیت خودش رو شروع کرده و به همراه یک تیم حرفه‌ای و بزرگ حضور درخشانی در عرصه ارائه برترین هاست و دامنه داشته و یکی از بهترین هاست‌های ایران با خدمات و امکانات مطلوب محسوب میشه.

  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته در سون هاست
  • گرفتن نسخه پشتیبان دقیق و حساب شده از داده‌های سایت (بک آپ گیری) به صورت روزانه با ابزار قدرتمند jetbackup.
  • سرعت مطلوب و آپ تایم بودن تمام سرویس‌ها (در دسترس بودن سرور)
  •  گواهینامه امنیتی SSL رایگان مثل اکثر هاست های معتبر ایران. 
  •  امکان بازگشت وجه 30 روزه در صورت عدم رضایتمندی. در 7host جنس فروخته شده پس گرفته می‌شود! 🙂

البته سون هاست تنها شرکتی که گارانتی بازگشت وجه داره نیست و تعدادی از شرکت‌های هاستینگ همین لیست هم این امکان رو دارن.

  • امکان خرید سه پنل سه ماهه، شش ماهه و یک ساله.

 تعداد دیتابیس‌ها، ساب دامین‌ها، پارک دامین‌ها، ایمیل و پهنای باند در تمام این پنل‌ها نامحدوده؛ اما اگر سرویس یک ساله رو خریداری کردید، یک دامنه رایگان ir هم به عنوان جایزه (همون اشانتیون خودمون) بهتون تعلق می‌گیره.

خرید هاست از 7Host

ایران سرور

تصویر ایران سرور

پیشنهاد بعدی بنده به عنوان هاست برتر ایران، ایران سروره. ایران سرور یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هاستینگ در ایرانه که با بیش از 50 دیتاسنتر معتبر همکاری می‌کنه. 

  • ارائه بعضی از هاست‌های مخصوص سیستم‌های مدیریت محتوا علاوه بر هاست معمولی و ویژه؛ به عنوان مثال ایران سرور بهترین نوع هاست برای وردپرس رو هم ارائه می‌کنه. بهترین هاست برای وردپرس ویژگی‌هایی داره که این هاست رو از بقیه انواع هاست معتبر متمایز می‌کنه؛ مثلا فضای هاست برای وردپرس از لحاظ سخت افزاری قوی‌تره و همینطور یک سری از محدودیت‌هایی که هاست‌های معمولی دارند رو نداره. 
  • ارائه هاست ابری یا کلود هاست. در هاست ابری یا کلود به خاطر این که پیکربندی و آماده سازی سرور میزبان به وسیله تعدادی واسطه انجام میشه و همه زحمت گردن یک سرور نیست، مدت زمان downtime (از دسترس خارج شدن سایت) خیلی کم و گاها صفره؛ در نتیجه سایت‌هایی که روی این هاست قرار دارن پایداری بیشتری دارن و از دسترس خارج نمیشن. در ادامه ارائه هاست ابری بگم که ایران سرور روی هاست ابری خودش ترافیک نامحدود و  DNS اختصاصی رایگان هم ارائه میده. چه می‌کنه این بازیکن! 
  • استفاده از به روزترین کانفیگ روز مثل NVME و قوی‌ترین پردازنده‌ها در ارائه هاست کلود که باعث میشه سرعت وب سایتی که روی این میزبانی قرار داشته باشه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کنه.
  • سرعت بالا در هاست‌های معمولی. این سرعت خوب ثابت می‌کنه که به غیر از هاست ابری، هاست‌های دیگه ایران سرور هم از لحاظ سخت افزاری قدرتمندن؛ چون قوی بودن سخت افزار یکی از عوامل بالا بودن سرعت هاسته. 

خرید هاست از ایران سرور

میزبان فا

تصویر میزبان فا

میزبان فا به عنوان یکی از شرکت‌هایی که بهترین خدمات هاستینگ در ایران رو ارائه میده، عبارت قیمت بیشتر، کیفیت بالاتر رو نقض کرده؛ البته نمی‌خوام مثل این دست فروش‌ها غلو کنم و بگم “آی بدو هاست ارزون دارم!”؛ اما اگر خودتون هم همت به خرج بدید و بعد از یه سری تحقیقات و قیمت گرفتن هاست از شرکت‌های مختلف، اعداد رو کنار هم بذارید، می‌بینید که میزبان فا با قیمت مناسب‌تر هاست معتبر و با کیفیت ارائه میده.

  • ارائه بهترین هاست برای سایت وردپرسی با سرعت بالا. این شرکت سرویس‌های مخصوصی برای سایت‌های پربازدید داره.
  •  قرارگیری تعداد سایت کم روی هر هاست. این مسئله باعث بالا رفتن امنیت، سرعت و پایداری سایت‌های میزبانی شده میشه.
  • سرورهای میزبان فا به قدری قدرتمندن که میشه اون‌ها رو نوعی کلود سرور تلقی کرد؛ چرا؟ چون در این سرورها بالاترین کانفیگ سخت افزاری وجود داره و از جدیدترین تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری استفاده شده. این سرورها کاملا برای سنگین‌ترین پردازش‌ها هم مناسب هستند و این کار رو با کمترین میزان از دست رفتن پایداری انجام میدن.
  • ارائه هاست ووکامرس. این هاست که یکی از انواع بهترین هاست برای فروشگاه هست، مخصوص سایت‌هاییه که از سیستم ووکامرس برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خودشون استفاده می‌کنن و کانفیگ هاست هم مخصوص همین نوع سایت‌ها انجام شده.
  • عدم تغییر قیمت سرویس‌ها در طی سال برخلاف بسیاری از شرکت‌های هاستینگ که به خاطر شرایط ناپایدار ارزی در کشور مدام قیمت‌ سرویس‌های خودشون رو تغییر میدن.
  • ارائه هاست کلود واقعی با زیرساخت‌های سخت افزاری قوی و مالکیت کامل خود میزبان فا.

از ویژگی‌های دیگه میزبان فا میشه به هاردهای مدرن و با سرعت بالا، افزایش سرعت سرویس تحت تاثیر سرعت رید و رایت 6000 مگابایت بر ثانیه و سرورهای مردن و حرفه‌ای نسل 9 برند hp اشاره کرد.

واقعا یه نفری که دنبال هاست خفن می‌گرده با خوندن این لیست دیگه چی می‌خواد از دنیا؟ 🙂

خرید هاست از میزبان فا

ایران هاست

تصویر ایران هاست

ایران هاست یکی از بهترین شرکت‌های هاست در ایران در زمینه ارائه خدمات خرید هاست و دامینه. رتبه الکسای جهانی ایران هاست در مهر ماه سال 1400، 7615 و رتبه الکسای آن در ایران 282 هست. خدماتی که ایران هاست ارائه میده بسیار متنوعه و به عنوان مثال میشه به ارائه بهترین هاست ایمیل، بهترین هاست ویندوز در داخل و خارج ایران، هاست وردپرسی ایران هاست و… اشاره کرد.

  • ارائه آپ تایم (زمان در دسترس بودن سرور) 99.9 درصدی با استفاده از دیتاسنترها و سرورهای ایرانی. این مزیت ایران هاست رو به یکی از انواع بهترین میزبان هاست برای وردپرس و سایر سایت‌ها تبدیل کرده.

خوبه بدونید مزیت آپ تایم بودن سرور که بیشتر هاست های معتبر ازش برخوردارن واقعا خیلی مهمه؛ چون اگر خدای ناکرده زبونم لال یه شرکت هاستینگی درصد آپ تایم بودنش پایین باشه، اونجاست که نرخ پرش سایت می‌ره بالا و جایگاه سایت شما رو در سرویس گوگل نابود می‌کنه! 

  • ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته و بدون توقف به مشتریان‌.

به عنوان یک سئوکار بهتون می‌گم که پشتیبانی قوی یک هاست رو دست کم نگیرید؛ چون پشتیبانی خوب یک شرکت هاستینگ روی کیفیت هاست ارائه شده تاثیر می‌ذاره و هرچقدر هاست شما با کیفیت‌تر باشه در رتبه بندی و سئو سایت  بهبود پیدا می‌کنه.

  • به خاطر قیمت نسبتا بالای سرویس‌های ایران هاست، هاست‌های این شرکت بیشتر مناسب سایت‌هایی هستن که علاوه پر مخاطب بودن، به منابع بالایی هم نیاز دارن؛ به همین خاطر اگر سایت شما بازدید پایینی داره، گمون نکنم خرید هاست از ایران هاست خیلی براتون به درد بخور باشه و صرفه اقتصادی داشته باشه.

هاست ایران

تصویر هاست ایران

اول از همه بگم هاست ایران و ایران هاست، یه چیزی تو مایه‌های ابوالفضل پورعرب و فریبرز عرب نیا هستن؛ یعنی درسته به هم شباهت دارن ولی کاملا با هم متفاوتن. هاست ایران یکی دیگه از شرکت‌های هاستینگ ایرانی با سابقه بلند بالاست. هاست ایران همونطور که از اسمش پیداست و مثل همزاد خودش ایران هاست، فقط از هاست های برتر ایران پشتیبانی می‌کنه و قابلیت ارائه هاست خارجی نداره.

  • ارائه هاست دانلود معتبر، هاست ویندوز، هاست لینوکس، هاست بک آپ گیری، گواهی امنیتی SSL، هاست ایران، سرور اختصاصی ایرانی و سامانه بک آپ گیری در کنار خدمات دیگه مثل طراحی سایت و فروش دامنه.
  • هاست ایران با رتبه 301 الکسا در ایران و 7902 الکسای جهانی رقابت سختی با ایران هاست داره.
  • ثبت سفارش به صورت آنی.
  • ارائه خدمات پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز، حتی روزهای تعطیل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن.

نت افراز

تصویر نت افراز

از اونجایی که بیشتر شرکت‌های این لیست رو برندهایی تشکیل دادن که سابقه پر و پیمونی در عرصه هاستینگ دارن، نت افراز هم از قافله عقب نمونده و یکی از شرکت‌های قدیمی در این زمینه‌ست.

  • برخورداری از سرویس‌های‌ متنوع و مناسب برای افراد با توان مالی متفاوت؛ یعنی مهم نیست چقدر بودجه داری، اگر وارد سایت نت افراز بشی دست خالی بیرون نمیری 🙂
  • ارائه هاست‌های خیلی حجیم خودش با قیمت مناسب‌.
  • نت افراز از لحاظ امنیتی هم کاملا قابل اعتماد و مطمئنه و هاست‌های این شرکت امنیت بالایی دارن.

البته شاید در همه بخش‌ها نگفته باشم اما دیگه خودتون حدیث مفصل بخونین از این مجمل که همه هاست‌های این لیست در تمامی فاکتورهای یک هاست معتبر که شامل امنیت هم میشه عملکرد قابل قبولی دارن و اصلا به همین خاطره که به عنوان هاست برتر معرفی شدن!

هاست نگار

تصویر هاست نگار

تافته جدا بافته این لیست هاست نگاره؛ چرا؟ چون یکی از جدیدترین شرکت‌های هاستینگه؛ ولی تو همین مدت هم تونسته با عملکرد خوب و جلب رضایت مشتری‌هاش، جای خودش رو در لیست هاست های برتر ایران باز کنه.

  • هاست نگار علاوه بر ایران، از کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس هم هاستینگ سایت رو انجام میده.
  • بک آپ گیری در هاست نگار هر 12 ساعت انجام میشه و از اونجایی که بازه زمانی بک آپ گیری در بیشتر شرکت‌ها هر 24 ساعت یا حتی بالاتره، این یک مزیت منحصر به فرد برای هاست نگار محسوب میشه.
  • گارانتی 100 ساعته
  • پهنای باند نامحدود روی همه سرویس‌ها
  •  ارائه هاست مخصوص سیستم‌های سایت ساز محبوب و آنتی دیداس قدرتمند هم از ویژگی‌های دیگه‌ای هست که هاست نگار رو به یکی از انواع بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران تبدیل کرده.

پارس پک

تصویر پارس پک

پارس پک شرکت بعدی هاستینگ در این لیسته. اگر قصد دارید یک هاست کلود سفارشی و با مشخصاتی که خودتون مد نظر دارید داشته باشید، پارس پک یک گزینه درجه یک برای این کاره و هاست کلود سفارشی شما رو براتون می‌سازه. 

  • با میزبانی بیش از 3200 دامنه و طبق گفته مشتریان این شرکت، پارس پک پشتیبانی با کیفیت و خوبی داره.
  • آپ تایم هاست‌هاش بالای 99 درصده؛ چیزی که از طرف کاربران هم تایید شده. 
  • قیمت سرویس‌های پارس پک یک مقدار از بقیه شرکت‌ها بالاتره؛ برای همین اگر سایت شخصی یا با بازدید کم دارید لزومی نداره هاست پارس پک بخرید.

میهن وب هاست

تصویر میهن وب هاست

میهن وب هاست حسن ختام این لیسته. یک شرکت با عملکرد فوق العاده در زمینه خرید هاست و دامین و سرور مجازی.

  • نماینده رسمی Rip در ایران و کارگزار رسمی ایران نیک.
  • میهن وب هاست در کنار هاست ایرانی، از آلمان هم هاست‌های معتبرو با کیفیت ارائه میده.
  • میهن وب هاست در عین ارائه کیفیت مطلوب در هاست معتبر خودش، قیمت‌های مناسب و اقتصادی داره.
  • هاست‌های میهن وب هاست کمترین زمان downtime (خارج شدن سرور از دسترس) رو دارن.
  • ارائه خدمت جدیدی به نام هاست پربازدید برای سایت‌هایی که بازدید بالایی دارن. در هاست پربازدید، یک سرور قدرتمند بین هاست‌های کمتری تقسیم میشه و از اونجایی که سخت افزارها و نرم افزارهای با کیفیتی در این سرور وجود دارن و از مزیت‌هایی مثل پردازنده‌های بسیار قوی، منابع بالا، حافظه ترکیبی NVMe و SSD و رم بالا برخورداره، باعث میشه سرعت سایت‌هایی که میزبانی می‌کنه به شدت افزایش پیدا کنه.
  • ارائه سرویس هاست مدیریت شده.

این هاست یک پنل اختصاصی برای مدیریت کامل هاست از طرف کاربر داره و برای کسانی که دانش فنی کافی ندارن کاملا مناسب هست و این افراد می‌تونن با استفاده از این هاست معتبر سایت خودشون رو به راحتی مدیریت کنن. سرویس مدیریت شده از اونجایی که اغلب توسط افراد با دانش فنی ناکافی استفاده میشه از پشتیبانی ویژه‌ای هم داره.

  • هاست‌های معمولی میهن وب هاست برای سایت‌های پر ترافیک سرعت مطلوبی ندارن و خیلی گزینه مناسبی نیستن، مگر اینکه از خدمت هاست پربازدید این شرکت استفاده کنید.

گروه بندی انواع هاست‌های معتبر 

به طور کلی بهترین هاست‌های ایران در یکی از 5 گروه زیر قرار می‌گیرن:

هاست اشتراکی

در هاست اشتراکی چند سایت روی یک سرور قرار دارن. تعداد سایت‌های مستقر در یک میزبان اشتراکی گاهی ممکنه به بیش از هزار سایت هم برسه. از جمله ویژگی‌های مثبت هاست اشتراکی قیمت مناسب و به صرفه اون هست که باعث شده بیشتر وب سایت‌ها در ایران از این سرویس استفاده کنن.

سرور مجازی شخصی (VPS)

VPS سرور مجازی شخصی که به عنوان سرور نیمه اختصاصی هم شناخته میشه، حد وسطی بین سرور اشتراکی و اختصاصی است. در این نوع هاست اگرچه وب سایت‌ها یک سرور فیزیکی مشترک با سایر سایت‌ها دارن؛ با این حال هر وب سایت در سرور یک فضای اختصاصی برای خودش داره و این مسئله به وبمسترها قدرت کنترل بیشتری رو نسبت به هاست اشتراکی میده.

همچنین در روی دیگر سکه، با اینکه هاست VPS با فراهم کردن یک فضای اختصاصی در سرور، حجم ذخیره سازی بیشتری رو در اختیار وبمسترها می‌ذاره؛ اما عملکرد سایت هنوز تحت تاثیر سایر سایت‌هایی که روی همون سرور مستقر هستن قرار می‌گیره.

سرور اختصاصی

در این نوع از هاستینگ، یک سرور اختصاصی بدون هیچ گونه اشتراکی با وب سایت‌های دیگه در اختیار یک مشتری قرار می‌گیره. این نوع سرور بیشتر به درد وب سایت‌های بزرگ می‌خوره تا این قدرت و توانایی رو داشته باشن که هر کاری می‌خوان با سرورشون انجام بدن؛ چرا که وبمستر در سرور اختصاصی به بخش‌هایی همچون admin و root دسترسی کامل داره و کارهایی مثل راه‌اندازی مجدد، نصب سیستم عامل و… رو خودش انجام میده.

میزبانی ابری

هاستینگ ابری با انعطاف پذیری بالا، این روزها بیشتر از دیگر انواع هاست محبوبیت کسب کرده. توی این روش از میزبانی سایت، امکان اتصال صدها سرور بهم و خلق یک ابرسرو وجود داره. هدف اصلی میزبانی ابری که یه جورایی مزیت رقابتی اون هم نسبت به سایر انواع هاست محسوب میشه اینه که هر چقدر زمان بگذره، شما این امکان رو دارید که فضای خودتون رو در سرور افزایش بدید و سخت افزارهای بیشتری رو به فضای ابری وب سایت‌تون اضافه کنید؛ مثلا اگر سایت شما ترافیک ورودی بالایی داشته باشه، هاست ابری به راحتی این میزان ترافیک رو پشتیبانی می‌کنه و سایت‌تون از کار نمیفته. هاست ابری در واقع وب سایت‌ها رو به جای یک سرور، به واسطه چندین سرور میزبانی می‌کنه و همین امر باعث میشه عملکرد بهتر و با سرعت بیشتری نسبت به سایر هاست‌ها داشته باشه.

هزینه و قیمت سرویس‌های میزبانی ابری هم بسته به خدماتی که دریافت می‌کنید متفاوته و مقدار دقیقی نداره.

هاست وردپرس

هاست وردپرس همون طور که از نامش پیداست بیشتر برای میزبانی سایت‌های وردپرس مورد استفاده قرار می‌گیره و از قبل پیکربندی شده تا این سایت‌ها رو به موثرترین و بهترین شکل میزبانی کنه.

به طور معمول از هاست وردپرس به منظور ساده سازی، ایمن سازی و تسریع نصب وردپرس در مقایسه با نصب اون روی یک سرور لینوکس معمولی استفاده میشه.

بهترین هاست معتبر کدوم هاسته؟

اصل ماجرا اینه که امکان معرفی یک هاست یا شرکت هاستینگ به عنوان هاست برتر ایران وجود نداره؛ چرا که هر شرکت هاستینگ در فاکتورهای ارزیابی هاست معتبر ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خودش رو داره که اون رو برای گروهی از افراد به هاست برتر ایران تبدیل می‌کنه و شاید برای یه عده اصلا کاربردی نباشه؛ با این حال در این مقاله سعی کردم یه تعداد از هاست‌ها رو با توجه به امکانات متفاوت‌شون به عنوان هاست های برتر ایران معرفی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *