خدمات تولید محتوا در مشهد

آنچه در این مقاله یاد می‌گیرید:

خدمات تولید محتوا

تولید محتوا علمیه که انجام اون نیازمند آگاهی از طیف وسیعی از مفاهیم و موضوعات مثل سئو، خلاقیت، تبلیغات، ارتباطات، مارکتینگ و… هست. اهمیت تولید محتوا خصوصا در شهر مشهد به قدری زیاده که ما انواع مختلفی از دوره‌های تولید محتوا در مشهد داریم که هدفشون تربیت کارشناسان محتوای زبده و کاربلده؛ با این حال ممکنه همه وقت این رو نداشته باشن تایم زیادی رو صرف یادگیری تولید محتوا کنن. از طرفی دستیابی به ترکیب متعادلی از مهارت‌ها و ویژگی‌های لازم برای تولید محتوای موثر به سال‌ها فعالیت و تجربه اندوزی احتیاج داره؛ بنابراین بهترین گزینه روی میز برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و وبمسترها اینه که کار تولید محتوا رو دست یک تیم کاردان و متخصص در حوزه بازاریابی محتوا و سئو در مشهد بسپارن که برای هر یک از مهارت‌های مورد بحث (سئو، خلاقیت، مارکتینگ و…) یک متخصص همه فن حریف در اختیار داره.

 کاری که من و تیمم انجام می‌دیم. ما با ارائه یک پکیج همه جانبه ضمن تولید محتوای هدفمند و اثرگذار، مسئولیت رسوندن وب سایت شما به رنک 1 گوگل رو با سئو برعهده می‌گیریم.

مزایای تولید محتوا ارزشمند در مشهد توسط یک تیم حرفه‌ای

  • افزایش محبوبیت سایت و برندینگ موفق با تولید محتوای مناسب
  • جلب اعتماد کاربران با ارائه اطلاعات ارزشمند و کاربردی در محتوای تولید شده
  • شناسایی مخاطبین هدف
  • حفظ و ماندگاری مخاطبین؛ محتوای به درد بخور کاربر رو مجاب می‌کنه برای دفعات دوم، سوم و حتی بیشتر هم به سایت شما سر بزنه.
  • بهبود سئو و ارتقای جایگاه وب سایت در صفحه نتایج گوگل
  • افزایش ترافیک ورودی
  • بهبود نرخ تبدیل سایت
  • بازاریابی موثر
  • و هزاران مزیت آشکار و پنهان دیگه که بعد از تولید محتوا برای سایت‌تون بیشتر و بهتر درکش خواهید کرد.

هزینه سفارش پروژه به شرکت‌های تولید محتوا در مشهد

تصویر گرافیکی از پرداخت پول به شرکت تولید محتوا در مشهد

هزینه سفارش پروژه به شرکت‌های تولید محتوا در مشهد به عوامل مختلفی بستگی داره و قیمت ثابتی نداره.

تعداد محتوا سفارشی شما برای تولید و اینکه آیا همراه با محتوا به خدمات دیگری مثل سئو، تبلیغات و… هم احتیاج دارید یا نه روی تعیین قیمت نهایی کار شما اثرگذارن.

تصویر هزینه سفارش پروژه

از اونجایی که بین سئو سایت و تولید محتوا ارتباط تنگاتنگی وجود داره و اقدامات انجام شده در این دو بستر روی همدیگه تاثیرات مثبت و منفی مستقیم میذاره، پیشنهاد من به شما اینه که پروژه سئو و تولید محتوای سایت‌تون رو به یک تیم بسپارید؛ در غیر اینصورت برقراری ارتباط و هماهنگی بین دو تیم محتوا و سئو که هر کدوم جدا از هم کار میکنن براتون خیلی سخت و گاهی پرهزینه میشه!

انواع قالب‌های تولید محتوا در مشهد

تصویری از انواغ فرم‌های محتوا ارائه شده از سوی شرکت تولید محتوا در مشهد

توی این قسمت انواع قالب‌های محتوا که یک شرکت تولید محتوا در مشهد ارائه میده رو بهتون معرفی می‌کنم تا هنگام انتخاب تیم تولید محتوا در مشهد مورد نظرتون آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

  • محتوای متنی برای بلاگ

شناخته شده‌ترین و رایج‌ترین شیوه تولید محتوا که توسط شرکت‌های تولید محتوا در مشهد انجام میشه، تولید محتوای متنی برای بلاگ هست. توی این قالب از تولید محتوا، تعداد معینی کلمه کلیدی توسط شرکت مورد نظر با همکاری شما انتخاب شده و در اختیار تیم تولید محتوا قرار می‌گیرن تا براساس اون‌ها تولید کانتنت متنی رو استارت بزنن. به این ترتیب زمانی که کاربر یک کیورد مشخص رو در گوگل سرچ کنه و شما براساس اون محتوا تولید کرده باشید، موتور جستجو گوگل وب سایت شما رو در نتایج خودش نمایش میده و کاربران رو به سمت محتوای شما هدایت می‌کنه. اینکه محتوای شما در چه جایگاه و رتبه‌ای در صفحه نتایج گوگل قرار بگیره کاملا بستگی به کیفیت محتوا و میزان نزدیکی اون به معیارهای سئو و گوگل داره.

البته انواع دیگری از محتوای متنی به غیر از مقالات سایت وجود داره؛ مثل محتوای ایمیل‌ها، خبرنامه، پیامک و محتوای شبکه‌های اجتماعی. 

تصویر انواع قالب‌های تولید محتوا در مشهد
  • محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی دومین قالبیه که توسط شرکت‌های تولید محتوا در مشهد ارائه میشه. از محتوای ویدیویی می‌تونید برای تولید محتوای آموزشی در سرویس‌های مختلف پخش ویدیو در بستر وب مثل یوتیوب، آپارات و… استفاده کنید و مخاطبین هدف‌تون رو از این پلتفرم‌ها به صورت هدفمند به صفحات مختلف سایت هدایت کنید.

  • محتوای تصویری (اینفوگرافیک)

عکس نوشته‌ها یا محتوای اینفوگرافیک یکی از متدهای نوین تولید محتوا به شمار میرن که خیلی هم محبوبن.

در اینفوگرافیک توضیحات مختصر و مفید به صورت نوشته روی عکس درج میشه. این فرمت از محتوا رو می‌تونید با هدف معرفی محصولات یا خدمات‌تون و ارائه توضیحات کوتاه و کلیدی به مخاطبین هدف‌تون به شرکت‌های تولید محتوا در مشهد سفارش بدید.

  • محتوای صوتی

محتوای صوتی از جمله فرمت‌هایی هست که این روزها محبوبیت زیادی بین مردم کسب کرده؛ چرا که مشغله زیاد کار و زندگی فرصت مطالعه محتواهای متنی و مشاهده ویدیو و تصاویر رو از افراد بسیاری  گرفته؛ این مسئله باعث روی کار اومدن محتواهایی از قبیل فایل‌های صوتی و پادکست‌ها شده که همون محتواهای ارائه شده در فرمت‌های سابق (متنی و ویدیویی) رو در قالب صوت پیاده سازی می‌کنن تا کاربران در هر شرایط و وضعیتی از بند آموزش رها نشن و بتونن اطلاعات کسب کنن.

با وجود محبوبیت پادکست، اما تولید این قالب از محتوا بین تمام شرکت‌های تولید محتوا در مشهد رایج نیست و تنها تعدادی از اون‌ها این خدمت رو ارائه میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *