آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

آنچه در این مقاله یاد می‌گیرید:

آموزش دیجیتال مارکتینگ

مشهد یکی از مراجع اصلی کسب و کارهای اینترنتی در ایرانه؛ بنابراین شاید این فکر بدی نباشه آموزش دیجیتال مارکتینگ رو در شهری استارت بزنید که نقطه آغاز کسب و کارهای اینترنتی از همونجا بوده! اما از کجا و کدوم دوره؟

در مسیر شناخت بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

تعداد دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد خیلی بیشتر از اون چیزیه که فکرشو بکنید؛ فقط کافیه یه سرچ ساده بزنید و به نتایج یه نگاه بندازید؛ اما آیا همه این دوره‌ها خروجی خوبی دارن؟ قطعا خیر. آیا همه‌شون خروجی بدی دارن؟ حتما خیر.

اگه یه نگاهی به وب سایت‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد بندازید می‌بینید اکثر سایت‌ها سعی کردن تمام مفاهیم این حوزه رو در قالب یک دوره آموزشی به شما ارائه بدن. آموزش دیجیتال مارکتینگ در قالب یک دوره مثل اینه که شما سعی کنید تمام آب دریا رو داخل یک لیوان بریزید؛ شدنیه؟ معلومه که نه!

دنیای دیجیتال مارکتینگ به قدری گسترده و متنوعه که بهتره به جای تهیه دوره جامع، چندین دوره آموزشی مجزا برای هر مبحث و شاخه بازاریابی دیجیتال تدارک دیده بشه؛ اینطوری بستر برای نگاه دقیق‌تر و تخصصی‌تر به هر موضوع هم فراهم میشه و مفاهیم خیلی بهتر در ذهن دانشجوها جا میفتن. قضیه مثل کتاب‌های درسی دوران مدرسه می‌مونه؛ اگر قرار بود همه دروس رو در قالب یک کتاب ارائه بدن، قطعا باید کلی از سر و ته آموزه‌ها میزدن و فرآیند یادگیری هم با چالش‌های جدی روبرو میشد.

من سعی کردم با تکیه بر این موضوع، سیر تا پیاز دیجیتال مارکتینگ رو در قالب دوره‌های متعدد بهتون آموزش بدم تا در نهایت به یک دیجیتال مارکتر پخته و کاربلد تبدیل بشید.

در شمایل یک قهرمان! [چرا شرکت توی دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد مهمه؟]

آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

یه قانون نانوشته هست که میگه پردرآمدترین شغل‌ها و کسب و کارها همیشه از دل نیازهای یک جامعه بیرون میان؛ مثلا نیاز مبرم جامعه به سرویس‌های حمل و نقل با قیمت مناسب و دسترسی سریع باعث شد یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های حال حاضر در ایران به نام “اسنپ” متولد بشه. البته توی این زمینه اینکه حواس‌تون جمع باشه و بتونید با هوشمندی نیازهای جامعه رو شناسایی کرده و از دلش کسب و کار بیرون بکشید خیلی مهمه.

من الان می‌خوام 50% از مسیر رسیدن به کسب و کار پردرآمد رو براتون طی کنم؛ اینطوری:

شناسایی نیاز جامعه با من، بیرون کشیدن کسب و کار از دلش با شما.

بیاید یه بازی پرسش و پاسخ با هم بکنیم:

  • اون چیه که روز به روز داره مثل قارچ توی مشهد و سایر شهرهای کشور سبز میشه و ملت رو از دردسر تردد برای خرید راحت می‌کنه؟
  • آفرین درسته، کسب و کار اینترنتی.
  • اون کیه که اگه نباشه ماشین نوپای یک کسب و کار آنلاین هنوز استارت نزده چپ می‌کنه؟
  • مکانیک؟ خیر! دیجیتال مارکتر.

“دیجیتال مارکتر حرفه‌ای” همون نیاز جدی شهر مشهد و جامعه امروزه که کمی قبل‌تر داشتم درباره‌ش صحبت می‌کردم. در واقع دیجیتال مارکتر خوب هست؛ ولی کم است!

برخلاف حوزه‌هایی مثل پزشکی و مهندسی که در حال اشباع شدنه، حوزه دیجیتال مارکتینگ در مشهد تا دل‌تون بخواد جای خالی داره که شما بتونید پرش کنید و این اصلی‌ترین علت ضرورت شرکت در دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد محسوب میشه.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد برای چه افرادی مناسبه؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

این آموزش برای همه‌ست؛ اینو دیگه همه می‌دونن، همه!

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد برای هر آدمی که قصد داره ضمن دستیابی به یک کسب و کار پردرآمد توی مشهد، باری رو از روی دوش جامعه برداره و اثرگذار باشه، مناسبه.

اگر به فضای کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی دیجیتال علاقه دارید، یا اگه آگهی‌های روزنامه خراسان و قدس رو در پی یافتن یک شغل شیک و پردرآمد به خاک و خون کشیدید ولی به نتیجه نرسیدید، بدونید الان توی سایت و صفحه درستی اومدید؛ به منظور تکمیل آگاهی و درک بیشتر مسیری که پیش رو دارید، پیشنهاد می‌کنم یه سری به صفحه “چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟ بزنید. من توی این صفحه یه جورایی نقشه راه شما رو برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر کاردرست رسم کردم.

فرصت‌های شغلی دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد

آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

بعد از اینکه دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد رو پشت سر گذاشتید و چنته دانش‌تون پر شد، وقتشه این دانش رو در بازوهاتون ساکن کنید و دست به عمل شید.

به این منظور گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. می‌تونید به عنوان مدیر یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ مشغول بکار شید؛ علاوه بر این می‌تونید از بین تمام شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ مثل سئو، بازاریابی محتوا، تبلیغات آنلاین و… یک حوزه رو برای کسب فوق تخصص انتخاب کنید و توی اون عمیق بشید؛ سپس تحت همون عنوان در شرکت‌های مرتبط مشغول به کار بشید؛ مثلا اگر توی سئو عمیق‌تر بشید می‌تونید به عنوان سئوکار یا مدیر سئو در یک مجموعه فعالیت کنید.

و در بهترین حالت ممکن بعد از اینکه تجربه کافی رو در فضای عملی دیجیتال مارکتینگ کسب کردید، می‌تونید کسب و کار و شرکت اختصاصی خودتون رو راه بندازید و یک تیم دیجیتال مارکتینگ رو دور هم جمع کنید، پروژه بگیرید و درآمد کسب کنید؛ مثل کاری که من کردم.

هزینه شرکت در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد

هزینه دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار داره و به همین جهت هم ثابت نیست.

سرفصل‌ها و مدرس دو معیار مهم در تعیین قیمت دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستن. طبیعتا هرچقدر سرفصل‌های یک دوره پربارتر و مدرس هم باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر باشه، قیمت دوره هم بیشتر خواهد بود؛ با این وجود خرج کردن توی این مسیر شبیه بذر کاشتن توی یک زمین حاصلخیزه و چند سال دیگه چندین برابرش بهتون برمی‌گرده؛ به همین خاطر اگر یک دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد باکیفیت و ارزشمند پیدا کردید، به خاطر قیمت بالا قیدش رو نزنید.

مخلص کلوم، برای رسیدن به نتایج مطلوب توی این مسیر و تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر خفن، کیفیت رو در اولویت قرار بدید، کمیت رو خدا می‌رسونه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *