آشنایی با انواع ابزارهای تبلیغات اینترنتی

آنچه در این مقاله یاد می‌گیرید:

تصویر مینیاتوری از آشنایی با انواع ابزارهای تبلیغات اینترنتی

عمل و ابزار دو عنصری هستن که بهم پیوند خوردن؛ به عبارت دیگه هر عملی به کمک یک ابزار اختصاصی انجام میشه؛ مثلا ابزار نوشتن مداده و برای دیدن از چشم‌ها کمک می‌گیریم. تبلیغات اینترنتی هم عملیه که برای انجام شدن به ابزار مخصوص به خودش احتیاج داره.

 ابزارهای تبلیغات اینترنتی به عنوان زیر دسته‌ای از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ عامل اصلی برای اجرایی کردن انواع کمپین‌های تبلیغات آنلاین هستن.

اگر تبلیغات اینترنتی رو به بدن انسان تشبیه کنیم، ابزارهای تبلیغات اینترنتی حکم مغز رو دارن و بدون اون‌ها اجرایی کردن کمپین‌های تبلیغاتی عملا امکان پذیر نیست. 

ابزارهای تبلیغات اینترنتی، مکمل چرخه فروش آنلاین

حتی اگه بهترین محصولات و خدمات کره زمین رو در اختیار داشته باشید تا زمانی که اون رو به مخاطبین هدف معرفی نکنید هیچ گلی به سر کسب و کارتون نزدید. محصولات و خدمات باید به مشتری معرفی بشن تا شما در نهایت به درآمد برسید. تبلیغات این کار رو برای شما انجام میده. در حقیقت آخرین مرحله در چرخه فروش معرفی محصول و جذب مشتری هست که تبلیغات مسئولیت اجرای این مرحله رو بر عهده می‌گیره و فرآیند فروش رو تکمیل می‌کنه.

حالا با وجود حضور فعال عمده مخاطبین در اینترنت، تبلیغات اینترنتی روشی موثر و پرسود برای معرفی محصولات و جذب مشتری به شمار میره. انواعی از تبلیغات اینترنتی وجود داره که شما می‌تونید بسته به بودجه و نیاز کسب و کارتون از اون‌ها استفاده کنید. البته به شرطی که ابزار مناسب در اختیار داشته باشید.

برای اینکه بتونید کمپین‌های تبلیغات آنلاین خودتون رو با بهترین کیفیت اجرا کنید و به نتایج مثبت برسید به ابزارهای تبلیغات اینترنتی نیاز دارید که به شما در اجرا و مدیریت این کمپین‌های تبلیغاتی مختلف کمک کنن.

ابزارهای تبلیغات اینترنتی مکمل حیاتی برای چرخه فروش آنلاین محصولات و خدمات شما هستن.

معرفی بهترین ابزارهای تبلیغات اینترنتی

ابزارهای تبلیغات اینترنتی شمار زیادی دارن؛ با این حال بر اساس تجربه و آمار عناوین زیر جمعی از بهترین ابزارهای تبلیغات اینترنتی هستن که می‌تونید در راستای اجرای انواع کمپین‌های تبلیغاتی ازشون استفاده کنید.

یکتانت

تصویری از لوگوی یکتانت

در بین انواع ابزارهای تبلیغات اینترنتی یکتانت قطعا یکی از شناخته شده‌ترین‌ها محسوب میشه. این ابزار بستر مناسبی برای انواع تبلیغات آنلاین از جمله رپورتاژ آگهیه. کافیه شما محتوای تبلیغاتی مد نظرتون رو در اختیار این پلتفرم قرار بدید؛ سپس یکتانت اون رو در بستر و رسانه مورد تایید شما منتشر می‌کنه؛ به عنوان مثال در زمینه تولید رپورتاژ، زمانی که شما محتوای رپورتاژ آگهی رو آماده کردید اون رو در اختیار یکتانت قرار می‌دید. بعد از پرداخت هزینه‌ یکتانت رپورتاژ شما رو در سایت پذیرنده منتشر می‌کنه.

یکتانت نه تنها برای سایت‌ها و برندهایی که به دنبال تبلیغات هستن مناسبه؛ بلکه برای اون دسته از وب سایت‌هایی که می‌خوان نمایش دهنده تبلیغات باشن هم کاربرد داره. اگه چنین سایتی دارید کافیه بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام در یکتانت منتظر تایید سایت توسط کارشناسان باشید.

در مجموع خدمات ابزار یکتانت هر دو روی سکه رو در یک معامله بر می‌گیره؛ به این معنی که یکتانت با ارائه خدمات خودش سعی داره علاوه بر این که بهترین نتیجه رو برای تبلیغ کنندگان به ارمغان بیاره، رسانه‌های نمایش دهنده تبلیغات رو هم به درآمد خوبی برسونه.

نجوا

تصویری از لوگوی نجوا

دومین پلتفرم تبلیغاتی که به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغات اینترنتی قصد دارم بهتون معرفی کنم نجوا هست. پلتفرم نجوا در خوشنامی و اعتبار چیزی از یکتانت کم نداره؛ با این حال گستره خدماتی که ارائه میده به وسعت یکتانت نیست. به عبارت دیگه پلتفرم نجوا یک سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگه.

پلتفرم نجوا اپلیکیشن مخصوص به خودش رو هم داره. اپلیکیشن نجوا امکان مدیریت تبلیغات پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ رو برای برندها راحت‌تر کرده و امکانات زیادی رو در اختیار اون‌ها قرار میده؛ از جمله امکان ارسال فوری یا زمان بندی شده پوش نوتیفیکشن‌ها، قابلیت دسته بندی مشترکین، گرفتن گزارش real time و غیره.

تسمینو

تصویری از لوگوی تسمینو

شبیه نجوا که حوزه ارائه خدماتش محدود بود، تسمینو هم یک ابزار اختصاصی برای انتشار و توزیع رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک هست.

در قابل اعتماد بودن تسمینو همین بس که شرکت‌های معتبری مثل اسنپ، همیار آکادمی و… از خدمات این پلتفرم استفاده کردن.

در تسمینو می‌تونید سفارشات رپورتاژ آگهی‌تون رو به آسونی ثبت کنید و مدیریت کنید. همچنین این امکان رو دارید که وضعیت آخرین کمپین‌های اجرا شده خودتون رو به صورت لحظه‌ای و آپدیت مشاهده کنید.  

صبا ویژن

تصویری از لوگوی صبا ویژن

پلتفرم صباویژن مثل یکتانت خدمات متنوعی رو در زمینه تبلیغات آنلاین ارائه میده.

در این ابزار می‌تونید بسته به بودجه و نیاز کسب و کارتون یکی از انواع تبلیغات کلیکی، بنری، ویدیویی، موبایلی و… انتخاب کنید.

Hubspot ad tracking software

تصویری از لوگوی هاب اسپات

نرم افزار hotspot که جزو ابزارهای تبلیغات اینترنتی خارجیه در اجرای کمپین‌ها و استراتژی‌های بازاریابی درونگرا کاربرد داره.

Hubspot امکانات متنوعی رو در اختیار کاربران خودش میذاره. از جمله خدمات این ابزار میشه به ارائه گزارش ROI (میزان بازگشت سرمایه)، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی گوگل، اینستاگرام، لینکدین و فیسبوک و… اشاره کرد. علاوه بر این‌ها با کمک Hubspot می‌تونید بفهمید که کدوم یک از تبلیغات‌تون کاربران رو به خریدار تبدیل کرده و نرخ تبدیل هر تبلیغ چقدره. 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *