keyword tool

آنچه در این مقاله یاد می‌گیرید:

تصویر سایت keyword tool

کلمات کلیدی! یک مولفه‌ مهم برای بهینه سازی سایت؛ به طوری که شما توی اولیه‌ترین قسمت‌های آموزش سئو تحقیق کلمات کلیدی رو یاد می‌گیرید. اینکه شما بتونید کلمات جدید و ارزشمند رو پیدا کنید و به کمک اون‌ها بفهمید که مخاطبان شما دقیق به دنبال چه چیزی هستند، یکی از کارهای نسبتا دشوار به شمار میاد. حالا برای اینکه مسیر سخت افراد سئو کار یکم هموارتر بشه ابزارهایی در این خصوص به کمکشون میاد. keyword tool یکی از اون ابزارهاست. ابزاری که قابلیت تعیین تعداد سرچ کلمات رو داره و به شما کمک می‌کنه که نحوه انتخاب کلمات کلیدی در مقاله و وضعیت ترند رو بتونید بررسی کنید.

 چرا google keyword tool؟

keyword tool بهترین جایگزین برای سایر ابزارهای جستجو کلمات کلیدی به شمار میاد. این ابزار بیش از 750 پیشنهاد کلمه کلیدی طولانی رو برای هر عبارت جستجو ایجاد می‌کنه. همچنین برعکس سایر ابزارها قابل اعتمادتره چون در اکثر مواقع کار می‌کنه و شما می‌تونید از این ابزار به صورت کاملا رایگان و حتی بدون حساب کاربری استفاده کنید. این ابزار قدرتمند در نحوه انتخاب کلمات کلیدی و پیدایش بهترین کلمات کلیدی برای سایت به شما کمک می‌کنه.

نحوه کار keyword tool سایت

ابزار keyword tool یک ابزار آنلاین و رایگان تحقیق کلمات کلیدیه که از تکمیل خودکار گوگل (google autocomplete) برای تولید صدها کلمه کلیدی مرتبط طولانی در هر موضوعی استفاده می‌کنه. 

حالا تکمیل خودکار گوگل چیه؟ یک ویژگی هست که در جستجوی گوگل استفاده میشه. هدفش افزایش سرعت جستجوهای انجام شده توسط کاربران در گوگل است.

عبارات جستجوی پیشنهاد شده توسط Google Autocomplete بر اساس تعداد زیادی فاکتور مختلف انتخاب میشه. یکی از اون‌ها اینه که کاربران در گذشته چند وقت یکبار برای یک عبارت جستجوی خاص جستجو می‌کردند.

ابزار keyword tool به شما کمک می‌کنه از Google Suggest برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید. پیشنهادات کلمات کلیدی گوگل رو استخراج می‌کنه و در یک رابط کاربری آسون به شما ارائه میده.

برای ایجاد پیشنهادهای کلیدواژه طولانی، ابزار keyword tool عبارت جستجو رو که با حروف و اعداد مختلف مشخص کردید اضافه می‌کنه، اون رو در کادر جستجوی Google قرار میده و پیشنهادات کلمه کلیدی رو در کسری از ثانیه بیرون میاره. 

با استفاده از سایت کیورد تول، این قابلیت رو دارید که از بین ۱۹۲ دامنه پشتیبانی‌ شده و یکی از ۸۳ زبانی که برای تولید پیشنهادات کلمات کلیدی استفاده میشه، یک دامنه Google خاص انتخاب کنید.

نسخه رایگان ابزار کلیدواژه می‌تونه بیش از ۷۵۰ کلمه کلیدی رو از تکمیل خودکار Google در چند ثانیه تولید کنه.

نسخه پیشرفته Keyword Tool، Keyword Tool Pro، به طور متوسط ​​دو برابر بیشتر کلمات کلیدی رو در مقایسه با نسخه رایگان ارائه میدن و تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های مفید دیگه رو هم در اختیارتون میزارن. 

همچنین شما می‌تونید به سرعت هزاران کلمه کلیدی مرتبط طولانی رو با نسخه رایگان یا پولی Keyword Tool پیدا و تجزیه و تحلیل کنید و از اون‌ها برای ایجاد محتوا، بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات کلیکی یا سایر فعالیت‌های بازاریابی استفاده کنید.

کاربرد keyword tool در سئو و تولید محتوا

محتوای شما برای اینکه بتونه ترافیک دریافتی خوبی داشته باشه باید حاوی کلمات کلیدی مناسبی هم باشه؛ این یعنی شما باید از کلماتی استفاده کنید که مشتریان بالقوه و مخاطبین‌تون از اون‌ها استفاده می‌کنند تا به محصول یا خدمات مورد نیازشون دست پیدا کنند. در واقع شما با تولید محتوای ارزشمند حول کلمات کلیدی مناسبه که می‌تونید توی صفحه نتایج رتبه خوبی کسب کنید. ابزار keyword tool همراه با خود کلمات پیشنهاد شده از سمت گوگل به شما در این امر کمک زیادی می‌کنه.

کاربرد ابزار Keyword Tool برای سئوی بین المللی

ممکنه شما به دنبال کلمات کلیدی خارج از زبان انگلیسی باشید؛ در این صورت این ابزار می‌تونه برای شما خیلی کاربردی باشه. ابزار Keyword Tool به شما این امکان رو میده که کلمات کلیدی رو از 192 دامنه گوگل استخراج کنید و از 83 رابط زبان گوگل برای ایجاد پیشنهادات کلمات کلیدی استفاده کنید؛ همچنین اطمینان حاصل می‌کنه که کلمات کلیدی تولید شده با زبان و کشور مد نظر هماهنگی داشته باشن. 

Keyword Tool Pro و Keyword Tool API به طور کامل از همه دامنه‌ها و زبان‌های Google پشتیبانی می‌کنه و حجم جستجوی بسیار دقیق، هزینه به ازای هر کلیک و داده‌های رقابت Google Ads رو برای کلمات کلیدی در تمام 192 کشور پشتیبانی‌شده، 47035 مکان جداگانه و 46 زبان برای افراد فراهم می‌کنه.

ابزار کلمات کلیدی برای تبلیغات

تبلیغات ppc یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای جذب کاربران به سایت هست. حالا اگر شما بخواید از این نوع تبلیغات استفاده کنید باید بتونید کلمات کلیدی مهم رو شناسایی کنید. 

کلمات کلیدی استفاده شده باید مرتبط با کمپین تبلیغات شما باشند؛ چون اینکه شما تبلیغات خودتون رو به افرادی که دقیقا دنبال همون موضوع هستند نشون بدید می‌تونید نرخ کلیک (CTR) سایت‌تون رو بهینه کنید و به طور کلی بازدهی بیشتری از تبلیغ داشته باشید. 

آموزش keyword tool

در ابتدا مرورگر مد نظرتون رو از قسمت بالایی انتخاب کنید؛ 

Google ،Youtube ،bing و…

All: از این قسمت می‌تونید فیلترهای مختلف images ،videos ،news رو مشخص کنید. در قسمت پنجره سفید رنگ هم کلمه کلیدی که می‌خواید رو وارد کنید. 

در تب روبرو هم که باید زبان رو وارد کنید. 

تب keyword suggestion

تصویر بخش پیشنهاد کلمات کلیدی

کلمه کلیدی که سرچ کردید به همراه کلمات کلیدی پیشنهادی در این قسمت در اختیارتون قرار می‌گیره. 

Total search volume

تعداد کل سرچ برای این کلمات و مشتقاتش

Average trend

وضعیت ترند بودن این کلمه کلیدی رو نشون میده.

روی نمودار زمانی Average Trend کلیک کنید، وضعیت همون کوئری رو در 1 سال گذشته براتون به نمایش میذاره که برای تحلیل‌های تحقیق کلمات کلیدی و سئو خیلی کمک کننده است.

Average cpc

میانگینی از هزینه گوگل ادز برای هر کلیک

Average competition

وضعیت رقابت

تب Questions

تصویر تب question در keyword tool

در این قسمت هم سوال‌هایی در مورد کلمه کلیدی اولی رو براتون لیست می‌کنه که می‌تونن کانتنت کلاسترهای خوبی برای خوشه‌های محتوایی شما باشن.

خروجی گرفتن اطلاعات در keyword tool

برای خروجی گرفتن می‌تونید روی باکس کنار کلمات کلیدی کلیک کنید و تیک رو بزنید. (اگر می‌خواید همه رو خروجی بگیرید باکس کنار Keywords رو بزنید و در نهایت روی باکس نارنجی پایین سمت راست کلیک کنید و به هر مدلی که خواستید خروجی بگیرید.)

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *