مجموعه کتاب‌های سئو

اگه دنبال یک منبع آموزش تکمیلی برای سئو هستید، کتاب‌های آموزش سئو یک گزینه مناسب و ایده آل برای شما هستن. گاهی به جای شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف که سطح علمی خوبی هم ندارن می‌تونید یک کتاب آموزش کامل سئو تهیه و مطالعه کنید و تمام دانشی که برای اولین قدم‌تون بهش احتیاج دارید رو به دست بیارید.

من توی این لیست 10 تا از بهترین کتاب‌های آموزش سئو رو به همراه لینک دانلود رایگان هر کتاب، بهتون معرفی می‌کنم.

کتاب راهنمای جامع سئو برای مبتدی‌ها

تمام چیزی که برای ورود به عرصه بهینه سازی سایت نیاز دارید در این کتاب جمع آوری شده. اگه هیچی از سئو نمی‌دونید و قصد دارید اولین قدم‌تون رو مطمئن بردارید، راهنمای جامع سئو برای مبتدی‌ها بهترین قدم ممکنه!

کتاب راهنمای اولیه برای بهینه سازی سایت

یکی از پیشکسوت‌ترین کتاب‌های آموزش سئو، همین کتابه که توسط شخص گوگل تالیف شده. از اونجایی که هدف از سئو سایت در ایران، بهینه سازی اون برای موتور جستجو گوگله، این کتاب یکی از بهترین منابع آموزش سئو برای شروع محسوب میشه.

کتاب استراتژی سئو گذشته، حال، آینده

دنبال کتابی هستید که بهتون کمک کنه از تکنیک‌های بروز در سئو استفاده کنید؟ کتاب استراتژی سئو گذشته، حال، آینده همون چیزیه که بهش نیاز دارید. این کتاب راهنمای شما برای یافتن تاکتیک‌های تاریخ مصرف گذشته سئو هست و بهتون کمک می‌کنه یک جایگزین خوب براشون پیدا کنید.

کتاب-آموزش-سئو-برای-مدیران

کتاب آموزش سئو برای مدیران

این کتاب به مدیران کمک می‌کنه در کمترین زمان ممکن دانشی رو که برای یک مدیر لازمه در حوزه سئو به دست بیارن تا بتونن با کیفیت بهتری عملکرد سئوکاران خودشون رو مدیریت کنن.

کتاب آموزش جامع سئو سایت‌های چند زبانه

هر کسب و کاری بعد از رشد کافی در کشور خودش تمایل داره دامنه فعالیتش رو به صورت بین المللی گسترش بده؛ اما برای این کار دانشی که تا الان داشتید کافی نیست! کتاب آموزش جامع سئو سایت‌های چند زبانه بهتون کمک می‌کنه ضمن افزایش سطح دانش‌تون، در این مسیر با موفقیت پیش برید.

کتاب-راهنمای-ارزیابی-ارزش-صفحه-از-دید-گوگل

کتاب راهنمای ارزیابی ارزش صفحه از دید گوگل

می‌دونستید صرف نظر از ربات‌های کراولر، گوگل با نزدیک 10 هزار نفر قرارداد همکاری بسته تا سایت‌هایی که توی صفحه نتایج میاد رو بررسی کنن؟ و می‌دونستید این بررسی انسانی در دراز مدت چقدر در سئو سایت مهمه؟ کتاب راهنمای ارزیابی ارزش صفحه از دید گوگل معیارهای این آنالیز انسانی رو به شما معرفی می‌کنه.

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه اینترنتی

کتاب راهنمای جامع سئو برای فروشگاه اینترنتی

برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی لازمه که روش‌ها و تکنیک‌های سئو رو کمی اختصاصی‌تر اجرا کنید؛ چرا که سایت فروشگاهی به طور کلی با سایت‌های شخصی، شرکتی و… متفاوته. کتاب پیش رو مثل یک مشاور به شما کمک می‌کنه که با استراتژی صحیح یک سایت فروشگاهی اصولی راه‌اندازی کنید.

book-training-seo-local

کتاب آموزش سئو محلی

اصولا کتاب‌ها از بهترین منابع برای آموزش یک مبحث خاص هستن. کتاب آموزش سئو محلی، طی ده فصل تمام مفاهیم مورد نیاز برای سئو محلی رو به شما آموزش میده.

کتاب راهنمای لینک سازی برای مبتدی‌ها

کتاب راهنمای لینک سازی برای مبتدی‌ها

لینک سازی داخلی و خارجی یکی از تکنیک‌های کلیدی برای افزایش اعتبار سایته که نیازمند دانش خاص خودشه. کتاب راهنمای لینک سازی برای مبتدی‌ها مثل یک معلم با تجربه از شما یک دانش آموخته کاربلد در زمینه لینک سازی داخلی و بک لینک سازی می‌سازه.

کتاب راهنمای تصویری لینک سازی

کتاب راهنمای تصویری لینک سازی

آیا تا به حال دنبال کتابی بودید که صرفا یک سری ترفندها و تکنیک‌های خاص در حوزه سئو رو به شما آموزش بده؟ کتاب راهنمای تصویری لینک سازی 17 نکته درباره لینک سازی خارجی و داخلی موثر در سئو رو به شما آموزش میده. یک چیزی شبیه همون فوت کوزه گری!

استفاده از کتاب سئو توی یادگیری این دانش چقدر به درد بخوره؟

ویلیام شکسپیر میگه کتاب بزرگترین اختراع بشره!

با توجه به گفته شکسپیر کبیر می‌تونیم نتیجه بگیریم که در حوزه بهترین منابع آموزش سئو، انواع کتاب آموزش سئو وردپرس یکی از گزینه‌های تاثیرگذار و کلیدی هستن.

شما با مطالعه پکیجی از بهترین کتاب‌های آموزش سئو در کنار سایر منابع موجود در زمینه آموزش بهینه سازی سایت می‌تونید خودتون رو به غول مرحله آخر سئو تبدیل کرده و با سرعت میگ میگ از رقبا فاصله بگیرید! 🙂

در انتخاب کتاب سئو کیفیت مهمه نه کمیت

برای کسب دانش در زمینه سئو نیاز نیست تمام انواع کتاب آموزش سئو سایت رو مطالعه کنید؛ چون بعضی کتاب‌ها انقدر اصولی به عمق مفاهیم موجود در حوزه سئو پرداختن که با مطالعه‌شون اکثر مطالب براتون شفاف شده و دیگه نیازی به مطالعه کردن سایر کتاب‌های سئو و بهینه سازی سایت ندارید.

در واقع اینجا کمیت مهم نیست، کیفیته که مهمه. گاهی ممکنه چند ده تا کتاب سئو سایت بخونید؛ اما میزان آگاهی که ازشون کسب می‌کنید اندازه خوندن یک کتاب آموزش کامل سئو باشه! 

نکته بعدی اینه که میشه به صورت رایگان بهترین کتاب‌های آموزش سئو pdf رو پیدا کرد؛ همیشه هم لازم نیست برای به دست آوردن کیفیت، پول هنگفتی هزینه کنید.

در نهایت بعد از خوندن کتاب‌ها و مباحث تئوری، وقتی ذهن‌تون نسبت به سئو باز شد، باید برین پی تجربه کردن و کار عملی.

مفاهیم پایه سئو رو با کتاب سئو یاد بگیرید

دانشی مثل سئو مطالب زیادی برای فراگیری داره و مرتب در حال بروزرسانی هست؛ اما به عنوان یک مدرس دیجیتال مارکتینگ و سئو بهتون میگم که یادگیری مفاهیم کلی و بنیادی این حوزه از طریق کتاب‌ها و حتی سیر تغییر این مطالب میتونه توی یادگیری این دانش خیلی اثرگذار باشه. 

پس می‌تونید با مطالعه یک سری کتاب‌های جامع و ارزشمند در این حوزه، قورباغه سئو رو یک جا قورت بدید!