سئو در مشهد، چاشنی کسب و کار آنلاین شما

DM House یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر و متشکل از جوانان با تجربه در زمینه سئو سایت و طراحی سایت است. در صورتی که صاحب کسب و کار آنلاین هستید، می‌توانید از خدمات سئو سایت در مشهد این مجموعه بهره‌مند شوید. با بهره‌گیری از خدمات سئو در مشهد می‌توانید در نتایج برتر موتور‌های جستجو باشید و ترافیک چشمگیری را به سوی وب‌سایت خود هدایت کنید.

مراحل ارائه خدمات سئو در مشهد با DM House

خدمات مجموعه DM House در زمینه سئو مشهد به صورت کاملا حرفه‌ای توسط سئوکار این مجموعه انجام می‌شود. در ادامه این مراحل را بررسی خواهیم کرد.

جستجوی کلمات کلیدی

در اولین مرحله با انجام یک کیورد ریسرچ در ابعاد گسترده (keyword planning) فهرست بلند بالایی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را پیدا خواهیم کرد.

هدف گذاری

در این مرحله تیم DM House از میان کلمات کلیدی به دست آمده در گام قبلی، 10 کیورد را تحت عنوان کیوردهای قرارداد گلچین می‌کند و به شما این تعهد را می‌دهند تا در یک سال آینده وب‌سایت شما روی کیورد‌های انتخابی در نتایج برتر گوگل قرار گیرد.

شناسایی و رفع اشکالات فنی سایت (سئو تکنیکال)

بعد از اینکه جایگاه سایت‌‌تان مشخص شد، به سراغ اجرای اصول سئو تکنیکال می‌رویم و مشکلات فنی و ساختاری سایت شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تدوین استراتژی

در این مرحله پس از بررسی‌های انجام شده به سراغ تدوین استراتژی سئو سایت و ایجاد تقویم محتوایی خواهیم رفت. با تعیین استراتژی دیدی کلی از برنامه تولید محتوای سایت طی سال‌های آینده در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ همچنین تقویم محتوایی نشان دهنده مقدار و میزان محتوایی است که قرار است در یک ماه روی وب‌سایت شما بارگذاری شود.

تولید محتوا و لینک سازی داخلی

در این مرحله بر اساس نیاز مخاطبین و مطابق با اصول سئو و الگوریتم‌های گوگل، فرآیند تولید محتوا و لینک سازی داخلی شروع می‌شود. تولید محتوای اصولی مهم‌ترین بخش سئو موفق سایت است.

بهینه سازی صفحات سایت

بعد از اینکه صفحات سایت با محتواهای مناسب در صفحه نتایج گوگل نمایش داده شود، ما با پیاده سازی تکنیک‌های سئو آن پیج و آف پیج، این صفحات را به نتایج برتر خواهیم رساند و جایگاه‌شان را در رنک‌های برتر گوگل تثبیت می‌کنیم.

بک لینک سازی

بک لینک سازی (لینک سازی خارجی) حکم چاشنی سئو را دارد؛ به عبارت دیگر بعد از اجرای کامل تمام 5 مرحله گذشته در راستای پیشبرد اهداف در گام 6، برای صفحات مربوط به کیوردهای قرارداد، لینک سازی خارجی انجام داده می‌شود.

گزارشنامه

از آن جایی که شما باید در جریان فعالیت‌هایی که برای سئو سایت شما انجام شده است باشید دو با در ماه جلسه‌ای برای ارائه گزارش کامل از اقدامات انجام شده در 14 روز اخیر برگزار می‌شود تا به صورت کامل در جریان اقدامات مجموعه باشید.

اگر می‌خوای وب سایتت صدر نشین نتایج گوگل باشه

DM House بهترین شرکت خدمات سئو در مشهد

DM House مجموعه‌ای بزرگ و معتبر است که مدت‌ها در حوزه خدمات سئو مشهد مشغول فعالیت است و تا به حال پروژه‌های زیادی را به رتبه‌های برتر موتور جستجو گوگل رسانده است. تیم DM House متشکل از افراد خبره و با تجربه است که به ما این امکان را می‌دهد تا تمامی خدماتی که وب‌سایت شما برای رشد و سودآوری نیاز دارد را ارائه دهیم. 

تمام تلاش ما در ارائه خدمات سئو در مشهد جلب رضایت شما عزیزان است که به مراتب مایه مباهات و شادی ما نیز خواهد بود.

یکی از افتخارات ما در DM House همکاری با کسب و کار‌های بزرگیست که به ما اعتماد کردند و پروژه سئو مشهد خود را به ما سپردند. در ادامه برخی از این پروژه‌ها به عنوان نمونه برای شما آورده شده است تا با مشاهده آن‌ها بتوانید به خوبی خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود را مشاهده کنید.

تمام تلاش ما در ارائه خدمات سئو در مشهد جلب رضایت شما عزیزان است که به مراتب مایه مباهات و شادی ما نیز خواهد بود.

یکی از افتخارات ما در DM House همکاری با کسب و کار‌های بزرگیست که به ما اعتماد کردند و پروژه سئو در مشهد خود را به ما سپردند. در ادامه برخی از این پروژه‌ها به عنوان نمونه برای شما آورده شده است تا با مشاهده آن‌ها بتوانید به خوبی خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود را مشاهده کنید.

نگاهی به پروژه‌های موفق سئو DM House در مشهد

همان‌طور که اشاره شد ما سال‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنیم و خوشحالیم که تا به حال پروژه‌های موفق زیادی را در کارنامه خود داشته‌ایم و مورد اعتماد شما هستیم. در ادامه برخی از پروژه‌های مجموعه DM House را شاهد خواهید بود.

ارشدپی

arshadp.com

منابع ارشد پرستاری

آزمون استخدامی پرستاری

دکتری پرستاری

گرایش‌های ارشد پرستاری

مدت زمان همکاری: 1 سال (همچنان ادامه دارد…)

سانراپ

sunrup.com

انواع قهوه

قهوه ساز اسپرسو

کپسول قهوه اسپرسو

مدت زمان همکاری: 1 سال (همچنان ادامه دارد…)

سی فایو

see5.net

سایت‌ساز

ساخت سایت

ساخت سایت شخصی

ساخت/طراحی سایت خبری

مدت زمان همکاری: 1 سال (همچنان ادامه دارد…)

جواهری حقانی

haghanigold.com

گوشواره طلا نگین دار

خرید طلا فانتزی

انگشتر طلا با سنگ فیروزه

سرویس طلا عربی

خرید نیم ست جواهر

گردنبند طلا با نگین جواهر

مدت زمان همکاری: 1 سال (همچنان ادامه دارد…)

تصویر لوگو JBH

JBH

jbh-co.com

محافظ ولتاژ

کنتاکتور تکفاز

نوسان‌گیر برق

مدت زمان همکاری: 1 سال (همچنان ادامه دارد…)

آرتی کالا

artikala.com

لگو

بازی فکری

روبیک

مدت زمان همکاری: 1 سال (همچنان ادامه دارد…)

پکیج‌های خدمات سئو در مشهد مجموعه DM House

خدمات سئو سایت در مشهد DM House در پکیج‌های مختلفی ارائه می‌شود که شما می‌توانید بر حسب نیاز کسب و کار خود پکیج مناسب را انتخاب کنید. در صورتی که در انتخاب پکیج مناسب برای کسب و کار خود مطمئن نیستید می‌توانید با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

پکیج نقره‌ای

ماهانه ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

پکیج طلایی

ماهانه ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

پکیج شماره الماس

ماهانه ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

پکیج الماس

اگر کسب و کار گسترده‌ای دارید که می‌خواهید با رشد و توسعه آن جز ۳ سایت برتر ایران باشید، به شما پکیج خدمات VIP سئو که با نظارت مستقیم شخص الیاس علیپور انجام می‌شود را پیشنهاد می‌کنیم. با دریافت خدمات سئو VIP، کسب و کار خود را یک پله بالاتر از برترین‌ها ببینید. جهت دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

قیمت خدمات سئو در مشهد

هزینه خدمات سئو به دو عامل مهم یعنی شرکت‌های سئو در مشهد و آنچه شما نیاز دارید وابسته است. گاهی شما اول راه هستید و نیاز است که صفر تا صد خدمات اعم از طراحی سایت تا سئو را برون سپاری کنید؛ اما گاهی شما سایت دارید؛ حتی تا صفحات 20 گوگل نیز نفوذ کردید؛ اما نیاز است که با کمی اصلاحات و تغییرات به نتایج بهتری برسید در این صورت قیمت‌ها متفاوت است.

برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت می‌توانید با تیم پشتیبانی بهترین شرکت سئو در مشهد، مجموعه DM House ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره از قیمت خدمات مورد نیاز اطلاع یابید.

برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت می‌توانید با تیم پشتیبانی بهترین شرکت سئو در مشهد، مجموعه DM House ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره از قیمت خدمات مورد نیاز اطلاع یابید.

خدمات بهترین شرکت سئو در مشهد

مجموعه DM House یکی از بهترین شرکت‌های سئو است که با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مورد نیاز و همچنین نیازسنجی کامل مطابق با هر کسب و کار خدمات جامع و کاملی را ارائه می‌دهد تا شما در هر سطحی که هستید، بتوانید با بهره‌مندی از خدمات این شرکت به کسب و کار خود جان تازه‌ای ببخشید.

تولید محتوا اثربخش

در تیم DM House تولید محتوا به روش اصولی و هدفمند صورت می‌پذیرد تا به برند شما برای ایجاد اعتماد و جذب مشتری جدید در کنار مشتریان قدیمی کمک کند.

سئو سایت

تمامی سایت شما توسط تیم DM House مورد بررسی قرار می‌گیرد و براساس الگوریتم‌های گوگل بهینه سازی صورت می‌پذیرد.

آنالیز کامل رقبا

به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف با آنالیز و شناسایی نقاط قوت و ضعف رقبا شناخت کاملی از آن‌ها به دست خواهیم آورد و با استفاده از این موارد آن‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

افزایش قطعی فروش

زمانی که رتبه سایت شما با توجه به تلاش‌های فراوان تیم ما به رتبه‌های برتر گوگل دست یابد ترافیک وب‌سایت به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت که با خود فروش بیشتر را نیز به همراه خواهد آورد.

پشتیبانی فنی بدون توقف

هر وب‌سایتی به پشتیبانی فنی نیاز دارد تا در صورت بروز مشکلات آن را رفع کند. تیم فنی مجموعه DM House در تمامی لحظات وب‌سایت شما را بررسی می‌کند تا در صورت بروز مشکل آن را در اسرع وقت برطرف کند.

ضمانت بازگشت وجه بدون بازپس‌گیری خدمات سابق!

در قراردادی که در ابتدا با شما تنظیم می‌شود این تعهد از طرف ما به شما داده می‌شود که اگر تا موعد مقرر سایت شما در کلمات کلیدی مشخص شده به رتبه‌های مدنظر نرسد بخشی از مبلغ پرداختی شما تحت عنوان خسارت به شما پرداخت شود.

سئو تکنیکال

در این بخش موارد مرتبط به سئو تکنیکال وب‌سایت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا موارد مورد نیاز برای ارتقا رتبه سایت به خوبی رعایت شده باشد. فاکتورهایی مانند ریسپانسیو بودن، ایندکس بودن، کراولینگ، سرعت، امنیت و غیره.

سئو داخلی

در خدمات سئو در مشهد یکی از بخش‌های مهم سئو داخلی است که به مواردی مانند لینک سازی، عناوین درست، تگ‌ها، تایتل و متاها و… بهینه سازی درست صفحات برای موتور جستجو پرداخته می‌شود.

سئو خارجی

سئو خارجی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در آن اقداماتی برای افزایش ترافیک سایت انجام می‌شود. اقداماتی مانند ساخت بک لینک و غیره.

چرا هر کسب و کار آنلاینی به سئوکار حرفه‌ای نیاز دارد؟

یک سئوکار خوب به شما کمک می‌کند تا مشکلات موجود در وب‌سایت‌تان را رفع و در مسیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گام بردارید. با استفاده از خدمات سئو در مشهد می‌توانید از مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد بهره‌مند شوید.

این موارد تنها بخشی از مزیت‌های خدمات سئو در مشهد است. مجموعه DM House می‌تواند تمام آنچه برای رشد و ارتقا کسب و کارتان نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد تا با خیالی راحت کسب و کار خود را به ما بسپارید.

آموزش سئو در مشهد همان چیزی که به دنبالش هستید

اگه علاقه‌مند به آموزش و یادگیری سئو در مشهد هستید، دوره آموزش سئو می‌تواند همان چیزی باشد که شما را به هدفتان خواهد رساند. در دوره آموزش سئو در مشهد به شما کمک می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن هر آنچه باید برای رشد و ارتقا رتبه سایت خود بدانید را بیاموزید و اجرا کنید.

مواردی که در دوره آموزش سئو در مشهد به شما آموزش داده خواهد شد به شرح زیر است:

  • شناخت موتور جستجو و نحوه کارکرد آن
  • سئو چیست و چطور کار می‌کند
  • تفاوت‌های SEO و SEM
  • آموزش SERP
  • آشنایی با الگوریتم‌های گوگل
  • اهداف سئو
  • آشنایی با انواع سئو
  • آزمون سئو

 

شناخت موتور جستجو اولین گام در تبدیل شدن به یک سئوکار توانا

پیش از پرداختن به آموزش سئو باید با محیطی که قرار است اقدامات‌تان در آن اثر بگذارد، یعنی موتور جستجو آشنا شوید.

به صورت کلی هر نرم افزار یا سخت افزار که در میان حجم عظیمی از اطلاعات جستجو کند؛ موتور جستجو نامیده می‌شود.

به بیانی ساده‌تر به نرم‌افزاری که شما از آن برای سرچ کردن در بستر اینترنت استفاده می‌کنید و نتایجی را برای شما به نمایش می‌گذارد موتور جستجو می‌گویند. برای مثال می‌توان به گوگل، بینگ، یاهو و… اشاره کرد.

یک موتور جستجو باید قادر باشد تا تمامی محتواهای موجود در بستر وب را دسته بندی، رتبه بندی و شناسایی کند. برای این کار به سه اقدام نیازمند خواهد بود:

  • ایندکس کردن (Indexing)
  • رنکینگ (Ranking)
  • کراول کردن (Crawling)

با شرکت در دوره آموزش سئو در مشهد می‌توانید مواردی که به آن‌ها اشاره شده را بیاموزید.

 

دوره آموزش سئو در مشهد، آنلاین یا حضوری

مطمئنا برای شما هم این سوال پیش آمده است که دوره آموزش سئو در مشهد حضوری بهتر است یا آنلاین. باید توجه کنید که نمی‌توان به این سوال جواب مشخصی داد زیرا هر یک از این روش‌های آموزش سئو کاربردی و میسر است؛ اما بهتر است براساس شرایط روش مناسب برای آموزش را انتخاب کنید.

هر یک از این روش‌های آموزش، مزایا و معایب خود را به همراه دارد. در دوره حضوری می‌توانید در محیطی آکادمیک قرار بگیرید و بر فرایند یادگیری تمرکز داشته باشید. یکی از برتری‌های دوره آنلاین آموزش سئو در مشهد نسبت به دوره حضوری امکان مشاهده چند باره مفاهیم و آموزه‌ها است که با توجه به این موضوع که سئو نیاز به تمرین و تکرار زیاد دارد می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

در نهایت باید گفت که انتخاب روش یادگیری سئو در مشهد به شخص شما بستگی دارد و نمی‌توان روش خاصی را برای همه افراد تجویز کرد.

 

درآمد یک سئوکار در مشهد چقدر خواهد بود؟

این حق شما است که پیش از شرکت در دوره آموزشی سئو در مشهد از میزان درآمد یک متخصص سئو در مشهد آگاه باشید تا بتوانید تصمیم درست را اتخاذ کنید. 

پس از تکمیل آموزش‌ها و کسب تجربه کافی در این حوزه می‌توانید به صورت مستقل یا در یک شرکت مشغول به کار شوید. 

درآمدی که در این حوزه کسب خواهید کرد به میزان تخصص و مهارت‌تان بستگی خواهد داشت؛ اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که نیاز به سئوکارهای حرفه‌ای و کاربلد روز به روز افزایش می‌یابد، از این رو اگر پشتکار کافی داشته باشید و در این مسیر تلاش کنید مطمئنا می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. در ادامه به بررسی شیوه‌های کسب درآمد برای یک سئوکار خواهیم پرداخت.

 

روش‌های کسب درآمد پس از گذراندن دوره آموزش سئو در مشهد

راه‌های زیادی برای کسب درآمد و رسیدن به اهداف مالی در سئو وجود دارد که شما می‌توانید پس از اتمام آموزش‌های سئو مشهد در یکی از آن‌ها قدم بگذارید. در ادامه به بررسی برخی از این روش‌های خواهیم پرداخت تا به خوبی برای آینده شغلی خود تصمیم‌گیری کنید.

استخدام در یک شرکت

ممکن است اولین چیزی که به ذهن شما نیز خطور کرده باشد استخدام شدن در یک شرکت باشد که ایده بسیار خوبی است. 

استخدام شدن در یک شرکت سئو این امکان را به شما می‌دهد تا در کنار افرادی با سابقه و حرفه‌ای در حوزه سئو مشغول به کار شوید. این فرصتی است تا آموزش‌های سئو در مشهد خود را تکمیل کنید و در نهایت زمانی که احساس می‌کنید چیزی برای آموختن وجود ندارد کسب و کار سئویی خود را راه‌اندازی کنید.

فروش محصولات

فروش بسیاری از محصولات بر حسب نتایج ارگانیک گوگل رخ می‌دهد بنابراین اگر دستی در سئو دارید می‌توانید از این موضوع به خوبی استفاده کنید.

در کل می‌توان گفت که با یادگیری سئو در مشهد می‌توانید برای آنلاین شاپ‌ها کار کنید و آن‌ها را به جایگاه‌های برتر نتایج گوگل برسانید. از طرفی باید بدانید که خیلی از فروشگاه با اینکه در نتایج برتر هستند فروش محصولی ندارند، شما با گذراندن دوره سئو در مشهد می‌توانید به خوبی با مشکلاتی که این دست از فروشگاه‌های آنلاین با آن مواجه هستند آشنا شوید تا بتوانید به خوبی ان‌ها را رفع کنید.

سفارش رپورتاژ

دریافت سفارش رپورتاژ از سایر وب‌سایت‌ها و کسب درآمد از این راه می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد باشد.برای ثبت سفارش رپورتاژ می‌توانید با استفاده از مواردی که از طریق آموزش‌های سئو در مشهد آموخته‌اید وب‌سایتی را پایه گذاری کنید و آن را به نتایج برتر برسانید و از سایر وب‌سایت‌ها برای سفارش رپورتاژ و لینک دادن هزینه دریافت کنید.

ارائه مشاوره سئو 

ارائه مشاوره سئو پس از گذراندن دوره‌های سئو در مشهد می‌تواند منبع درآمد مناسبی برای یک کارشناس سئو باشد.

پس از گذراندن کامل دوره آموزشی سئو در مشهد می‌توانید به عنوان یک مشاوره به کسب و کار‌های آنلاین مشاوره سئو ارائه دهید.

این مشاوره‌ها می‌تواند در قالب ساعتی یا قراردادی باشد. گاها برخی شرکت‌ها با هدف محک توانمندی شما اقدام به دریافت مشاوره می‌کنند تا از شما جهت مدیریت سئو وب‌سایت‌شان کمک بگیرند.

ارائه مشاوره خوب و جامع می‌تواند برای شما موقعیت‌های شغلی بیشتری نیز به همراه داشته باشد.

آموزش سئو در مشهد

اگر در دوره آموزشی سئو در مشهد شرکت کنید می‌توانید آموخته‌های خود را در اختیار متقاضیان آموزش آن قرار دهید و برای آن پول دریافت کنید.

در انتهای دوره آموزش سئو در مشهد می‌توانید از آموخته‌های خود برای برگزاری دوره‌های آموزشی بهره ببرید. در نظر داشته باشید که آموزش سئو در مشهد می‌تواند به رزومه شما اضافه شود و در مصاحبه‌های شغلی نتیجه مثبتی برای شما داشته باشد.

جذب دانشجویان با استعداد نیز از این طریق امکان‌پذیر است و به شما این امکان را می‌دهد تا تیمی از اشخاص حرفه‌ای را ایجاد کنید و پروژه‌های سئو دریافت کنید.

ارائه خدمات سئو به صورت فریلنسری

شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر از سایر شرکت‌ها پروژه دریافت کنید و برای آن‌ها کار کنید.

مزیت کار کردن در قالب فریلنسر این است که می‌توانید طبق قوانین و قواعدی که برای خود در نظر گرفته‌اید عمل کنید. شما می‌توانید در کنار سایر فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید به انجام کار سئو برای سایر شرکت‌های نیز بپردازید.

 

چرا خدمات سئو مشهد خود را به dmhouse بسپاریم؟

شما می‌توانید صفر تا صد خدمات سئو خود در شهر مشهد را به مجموعه‌ی حرفه‌ای dmhouse بسپارید؛ چرا که 

مجموعه‌ی dmhouse با داشتن کادری حرفه‌ای و متخصص در امر سئو، طراحی سایت و تولید محتوا صعود شما را به رتبه‌های برتر گوگل تضمین می‌کند.

شما می‌توانید با مراجعه به نمونه کارهای این مجموعه در قسمت‌های مختلف مانند سئو و طراحی سایت از تخصص این مجموعه اطمینان حاصل کنید.

شما می‌توانید قبل از شروع به کار از این مجموعه مشاوره سئو سایت دریافت کنید و سمت و سوی کسب و کار خود و انتظارات خود را مشخص کنید.

انواع سئو سایت در مشهد از نظر بستر اجرایی

سئو در مشهد به سه دسته کلی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر است.

سئو داخلی (on-page seo)

سئو داخلی به کلیه اقداماتی گفته می‌شو که مالک سایت مستقیما می‌تواند بر روی سای انجام دهد. از مهم‌ترین اقدامات در سئو داخلی می‌توان به تهیه استراتژی کلمات کلیدی، بهینه سازی کلمات کلیدی و تصاویر اشاره کرد.

البته توجه داشته باشید که که لینک سازی و تولید محتوای اصولی و موثر نیز می‌تواند بر سئو داخلی اثرگذار باشد.

سئو خارجی (off- page seo)

سئو خارجی همانطور که از اسمش پیداست و برخلاف سئو داخلی به فضای درونی سایت محدود نمی‌شود. از جمله مهم‌ترین اقدامات در سئو خارجی می‌توان به اشتراک گذاری محتواهای متنی و ویدئویی در شبکه‌های مختلف مجازی، تولید پادکست و هر اقدامی که موجب لینک دادن به سایت شما می‌شود اشاره کرد.

سئو تکنیکال

به طور کلی به تمامی اقدامات فنی یک سایت سئو تکنیکال گفته می‌شود. ایجاد نقشه سایت، افزایش سرعت بارگیری صفحات، کم کردن و یا از بین بردن لینک‌های مخرب، کم کردن و یا از بین بردن صفحات تکراری، امنیت سایت و موارد این چنینی از مهم‌ترین اقدامات سئو تکنیکال محسوب می‌شوند.

سوالات متداول

با استفاده از خدمات سئو سایت در مشهد چه مدت زمان طول می‌کشد تا سایت من به رتبه‌های برتر برسد؟

برای پاسخ دادن به این سوال نمی‌توان زمان دقیقی را مشخص کرد زیرا ابتدا باید سایت شما مورد بررسی و آنالیز کارشناسان ما قرار گیرد؛ اما به صورت تقریبی می‌توان گفت که یک سایت برای کسب رتبه‌های برتر به چیزی حدود 6 ماه زمان نیاز دارد.

صفحات شما پس از کسب رتبه‌های برتر تا مدت‌ها می‌توانند در این جایگاه باقی بمانند و تا زمانی که سئو کلاه سفید به صورت اصولی روی وب‌سایت شما پیاده شود تا مدت‌ها در نتایج برتر باقی خواهد ماند.

ارائه قیمت سئو سایت در مشهد به همین راحتی‎‌های نیست و باید فاکتورهایی که در آن تاثیرگذار است مورد بررسی قرار گیرد. در کل قیمت سئو سایت در مشهد از 8 میلیون تومان شروع می‌شود.

 در حوزه سئو سایت هیچ چیزی صد درصد نیست و همه چیز به صبر و بررسی‌های مداوم بستگی دارد اما، با این وجود ما در DM House این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورتی که رتبه سایت شما به آنچه در قرارداد مشخص کرده‌ایم نرسد، مبلغی را به عنوان خسارت به شما پرداخت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پکیج نقره‌ای

۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

پکیج طلایی

۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

پکیج الماس

۴۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان