یکتانت چیست؟ یک ابزار همه فن حریف برای تبلیغات آنلاین

آنچه در این مقاله یاد می‌گیرید:

تصویر لوگو یکتانت

توی این مقاله می‌خوایم در مورد ابزاری صحبت کنیم به اسم یکتانت که در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کنه. یعنی چی؟ یعنی اینکه شما می‌تونید رپورتاژ آگهی و کلا تبلیغات آنلاین خودتون رو بسپارید به دست شرکت یکتانت تا اونا آگهی شما رو در سایت‌هایی که ورودی بالایی دارن منتشر کنن.

بزارید دقیق‌تر توضیح بدم؛ فرض کنید که شما یک سایت دارید و روی سئو سایت خودتون کلی کار کردید و تر و تمیز منتظرید تا توی صفحه نتایج جایگاه خوبی بگیره. حالا تصمیم دارید که برای سایت‌تون لینک سازی خارجی انجام بدید و بک لینک بگیرید. برای این کار می‌تونید ابزار یکتانت رو انتخاب کنید که یک ابزار ایرانی هست و داره خوب هم کار می‌کنه. به این صورت که یک رپورتاژ خوب می‌نویسید و در اختیار تیم یکتانت قرار میدید؛ اونا هم آگهی‌تون رو در سایت‌های خوب منتشر می‌کنن و به سایت شما لینک میدن. اینجوری میشه که گوگل بابت لینک‌های خارجی معتبر به سایت‌تون امتیاز خوبی میده و رتبه سئوی شما رو افزایش میده.

معرفی کامل ابزار یکتانت

ابزار یکتانت توسط یک شرکت فعال در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه شد که از سال 96 فعالیت خودش رو با تبلیغات کلیکی شروع کرده. یکتانت با ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ کنندگان، درآمد زایی خوبی رو برای این رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کنه تا اونا بتونن محتوای بهتری به مخاطب‌ها ارائه بدن. منظورم اینه که این تیم تلاش می‌کنه تا تبلیغ کنندگان بهترین نتیجه رو از تبلیغات اینترنتی بگیرن و به درآمدهای بالاتری برسن تا بتونن خدمات بهتری در زمینه تبلیغات ارائه بدن. 

یکتانت چیکار می‌کنه؟

یکتانت یک پلتفرم یا بستر برای تبلیغات آنلاینه و با طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها و تبلیغ کنندگان مختلف توی ایران همکاری می‌کنه. یکتانت همیشه بر اساس داده‌ها تصمیم گیری می‌کنه و در جهت بهبود عملکرد تبلیغات آنلاین تلاش می‌کنه. این ابزار به کمک الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی محصولات منحصر به فردی در حوزه تبلیغات آنلاین خلق کرده که روز به روز خدمات بهتری رو به مشتریاش ارائه میده. چه تبلیغ کننده باشید چه تبلیغ دهنده فرقی نداره؛ کار با پلتفرم یکتانت خیلی آسونه. اگه تبلیغ کننده هستید به راحتی می‌تونید در پلتفرم یکتانت تبلیغ خودتونو ایجاد کنید و بعد از نهایی کردن تنظیمات مورد نظرتون تبلیغات شما در رسانه‌های مورد تایید نشون داده میشه. اگه هم نمایش دهنده تبلیغات هستید باید ثبت نام کنید تا سایت‌تون توسط کارشناسان یکتانت تایید بشه. بعدش با قرار دادن تبلیغات مشخص شده روی سایت‌تون و نمایش تبلیغات به کاربران به راحتی کسب درآمد کنید.

تصویر یکتانت

اهداف ابزار یکتانت

به گفته تیم تولید کننده این ابزار، یکتانت طراحی شده تا تو دنیای تبلیغات آنلاین تحولات بزرگی ایجاد کنه؛ از جمله اهداف یکتانت میشه به موارد زیر اشاره کرد:

مخاطب‌ها مطالب جذاب، ارزشمند، مرتبط و به روز بخونن

نمایش دهندگان آنلاین درآمدزایی منصفانه و شفاف داشته باشن

تبلیغ دهندگان از تبلیغات آنلاین سایتشون بهترین نتیجه رو بگیرن

اگه تبلیغ کننده‌ای

باید بهت بگم که ابزار یکتانت می‌تونه یک انتخاب عالی برات باشه چون همونطور که گفتم در رسانه‌های شناخته شده و پر بازدید تبلیغات شما رو منتشر می‌کنه. این یک لینک سازی خارجی قوی هست که حتما به رشد سایت و کسب و کار شما کمک می‌کنه.

اگه نمایش دهنده‌ای

بعد از اینکه سایتت مورد تایید کارشناسان قرار گرفت می‌تونی خیلی راحت با گذاشتن تبلیغات آنلاین تو سایتت درآمدزایی کنی. یکتانت گزارش خالص درآمد زایی جایگاه‌های تبلیغاتی رو باهاتون به اشتراک میذاره تا شما توی بهینه سازی درآمد از رسانه خودتون توانمند بشید و در فضایی منصفانه به بیشترین در آمد برسین.

کدوم رسانه‌ها تبلیغات شما رو منتشر می‌کنند؟

از جمله سایت‌های بسیار معتبری که تبلیغات شما رو از طرف یکتانت منتشر می‌کنند میشه به موارد زیر اشاره کرد:

زومیت

ورزش سه

فرارو

خبرگزاری ایران

تبیان

چطور

اقتصاد نیوز

انتخاب

خبر آنلاین

تسنیم

دنیای اقتصادی

سافت 98

خبرگزاری فارس

جی اس ام

شهر خبر

کار.آی آر

فردا

خبرگزاری مهر

می‌بینید که همه سایت‌هایی که نام برده شد از جمله سایت‌های معتبری هست که روزانه ورودی قابل توجهی دریافت می‌کنند.

راهنمای تصویری مراحل ثبت نام در یکتانت

برای ثبت نام در یکتانت چه به صورت تبلیغ کننده و چه به صورت نمایش دهنده باید مراحلی رو بگذرونید که من براتون این مراحل رو توضیح میدم.

ورود به صفحه ثبت نام

اول وارد سایت یکتانت به آدرس https://www.yektanet.com می‌شید. بعد همونطور که در عکس مشخص کردم روی دکمه ثبت نام کلیک می‌کنید.

تصویر قسمت ثبت نام یکتانت

تکمیل اطلاعات فرم یکتانت

حالا اطلاعاتی که ازتون خواسته شده رو کامل می‌کنید. به ترتیب نام و نام خانوادگی و یک شماره و ایمیل معتبر از خودتون وارد کنید. بعدش یک رمز ایمن با استفاده از حروف بزرگ، حروف کوچک و اعداد برای خودتون وارد کنید و بعد روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

تصویر تکمیل اطلاعات فرم یکتانت

 تایید ایمیل

بعد از اینکه دکمه ثبت نام رو زدید یک کد تایید به ایمیل‌تون ارسال میشه شما باید وارد ایمیلتون بشید و روی لینک تاییدی که توسط یکتانت براتون ارسال شده کلیک کنید.

تصویر  تایید ایمیل

انتخاب تبلیغ کننده یا نمایش دهنده

بعد از کلیک روی لینک تایید در ایمیل‌تون وارد صفحه‌ای می‌شید که در عکس زیر می‌بینید. حالا با توجه به خدمات مورد نیازتون باید انتخاب کنید که یک تبلیغ کننده هستین یا یک نمایش دهنده. که بالا توضیح دادیم فرق این دو تا چیه!

تصویر انتخاب تبلیغ کننده یا نمایش دهنده

تعیین آدرس مورد نظر

در این بخش اول نوع آدرس‌تون رو انتخاب می‌کنید. آدرسی که شما قصد تبلیغش رو دارید یا در اون تبلیغات رو به نمایش میذارید چیه؟ یک صفحه سایت؟ یا یک پیج اینستاگرام؟ و بعد از تعیین نوع، آدرس رو وارد می‌کنید و دکمه ساخت حساب رو میزنید.

تصویر تعیین آدرس مورد نظر

مراحل ثبت نام شما تموم شد. بعد از اون دیگه کار با یکتانت خیلی راحته! اگر تبلیغ کننده هستید که هماهنگی‌ها باهاتون انجام میشه و تبلیغ شما روی سایت‌های معتبر قرار می‌گیره؛ اگر هم یک نمایش دهنده هستید باید منتظر باشید تا کارشناسان یکتانت سایت شما رو تایید کنند و در نهایت شما به مجموعه نمایش دهندگان یکتانت می‌پیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *